Řešení problémů: S dokončením registrace ti musí pomoct tvůj zástupce

Hlásí vám člen, že mu nejde dokončit registrace? Že se nemůže přihlásit? Tady jsou dva důvody, kdy tato situace může nastat.

Po přihlášení se zobrazuje následující obrazovka?

Došlo tady k jedné ze dvou situací:

  1. Nejpravděpodobnější možnost je, že zástupci byla zaslána pozvánka, přes kterou se proklikl do tvorby uživatelského přístupu. Nicméně udělal chybu na první obrazovce, kde vybral, že je člen, nikoli zástupce. Platforma ho tedy považuje za dítě. Pokud si zástupce tvoří přístup, pod kterým bude člena zastupovat, musí vybrat, že je zástupce:

    Je tedy třeba mu odebrat uživatele (Uživatel člena) a poslat mu novou pozvánku (ideálně rovnou zástupcovskou dole v bloku Zástupci), nebo přiřadit existujícího zástupce, pokud už je vytvořený u jiného svého člena/dítěte. Jakmile bude mít zástupce zástupcovský přístup, bude vše v pořádku a bude se moct přihlásit on i sám člen (dítě).

  2. Také je možné, že zástupce už je ke členovi přidaný, ale nemá aktivní přístup (červená ikonka). Stačí mu tedy poslat na e-mail pozvánku:

  3. Druhá možnost je, že člen už si stihl vytvořil vlastní členský přístup (pozvánku může dostat jak zástupce, tak člen – do platformy mohou mít přístup oba). Tento člen už snaží přihlásit, ale ještě nemůže, protože u členů mladších 16 let (tento věk se pro vás dá libovolně nastavit) je třeba, aby se nejprve přihlásil zástupce a vyplnil osobní údaje včetně udělení souhlasů, pokud jsou vyžadovány. V tomto případě je s přístupy vše v pořádku a čeká se na první přihlášení zástupce.

Nebuď bafuňář. Udělej si to jednoduché!

Děláte to všechno ručně a je to pořád dokola? Máte z toho nonstop bolehlav? Je 21. století a doba nabízí moderní řešení, jak si ušetřit kupu zbytečné práce.

Nechci být bafuňář