Často kladené dotazy

Obecné dotazy

Zasíláte i na Slovensko?

Ano, na Slovensko zasíláme přes dopravce PPL, Zásilkovnu a InTime.

Zboží jsem vybral/a špatně, mohu ho vrátit?

Samozřejmě, na vrácení nepoužitého produktu máte ze zákona nárok. Lhůta činí 14 dní od obdržení.

Bohužel použité a otevřené produkty již nelze vrátit.

Zboží o které mám zájem, není skladem

Pokud zboží, o které máte zájem, nemáme skladem, napište nám na info@eos.cz a my Vám rádi řekneme,kdy bude opět dostupné.

 

Dotazy ohledně dodání zboží a poštovného

Když si objednám, za jak dlouho mi zboží přijde?

Zboží odesíláme tentýž či maximálně následující pracovní den. Pokud jste zvolili platbu převodem na náš účet, zboží zašleme, jakmile nám Vaše platba dorazí (většinou za cca 3 dny).Většina našich dopravců doručuje do 24hodin.

Zvolil/a jsem špatný způsob dopravy - co mám dělat?

Pokud jste zvolili nevhodný druh dopravy a přáli byste si způsob změnit, prosím kontaktujte nás na info@eos.cz a my objednávku upravíme dle vašeho přání.

Zvolil/a jsem osobní vyzvednutí na vašich pobočkách v Praze. Za jak dlouho tam bude balík připraven k vyzvednutí?

Zboží bývá  doručeno na prodejnu nejdéle do týdne od objednání. Na Zličín je zboží doručováno následující pracovní den po objednání. O doručení na prodejnu budete informováni pomocí SMS.

Zvolil/a jsem osobní odběr. Jak dlouho bude objednávka uložená na prodejně k vyzvednutí?

Zboží bude na prodejně uloženo 7 dní od chvíle, kdy na ni dorazí. Pokud víte, že si balíček nestihnete vyzvednout, napište nám na info@eos.cz, rádi Vám úložní lhůtu prodloužíme.

Technické problémy

Nepřišel mi email s potvrzením objednávky.

Potvrzení objednávky posíláme automaticky všem zákazníkům, pokud email nepřišel tak jste:
 
1. Nedokončili objednávku. Je možné, že jste nedošli do posledního kroku nákupního procesu a objednávka zůstala „viset“ v košíku. Potvrzení je automaticky zasílané po úplném dokončení objednávky.
 

2. Zadali jste neexistující e-mail, nebo jste se prostě překlepli:) Prosíme o pečlivou kontrolu při vyplňování.

3. Máte plnou e-mailovou schránku – týká se to hlavně uživatelů emailových schránek u Seznam.cz. Schránku lze po přihlášení na Váš email jednoduše zvětšit viz návod:) Mrkněte se, zda e-mail neskončil v koši, ve spamu nebo ve složce hromadné e-maily.

Pokud e-mail tedy nedorazil, napište nám na info@eos.cz nebo zavolejte na 605 287 650 a my zjistíme, zda jste objednávku dokončili a případně Vám zašleme potvrzovací e-mail znovu.

Nejde mi objednat zboží z eshopu

Pokud Vám nejde objednat zboží, klidně nám zavolejte na 605 287 650 nebo napište na na info@eos.cz a my rádi uděláme objednávku za Vás.

Zvolil/a jsem platbu kartou, ale platba neproběhla v pořádku

Pokud se Vám nepodařilo uskutečnit platbu přes platební bránu, můžete nám peníze zaslat převodem na náš účet - č.ú. 107- 475530267/ 0100 Komerční banka, jako variabilní symbol použijte číslo objednávky.

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.