Podpora

Naše podpora

Naše podpora

Něco ti není jasné? Naše podpora ti je k dispozici. Během týdne od 9 do 17 a v kritických chvílích 24/7.

Portál pro správce

Zaregistrujte se do komunitní platformy pro správce, kde se můžete ptát a diskutovat s námi a správci z ostatních klubů.

Nejčastější dotazy

Tady najdeš konkrétní odpovědi na dotazy, které často od klubů dostáváme.

Jak se přihlásím do našeho klubu?

Váš klub už používá klubovou platformu eos, ale nemůžeš ji najít? Platforma je samostatná webová aplikace, která běží na URL adrese klubu. Zkus ji najít zadáním názvu klubu do vyhledávacího pole. Pokud by se ti nedařilo přihlášení, kontaktuj prosím vedení vašeho klubu - kontakt najdeš na přihlašovací stránce platformy. Po přihlášení do webové verze dostaneš i informace pro přidání klubu do mobilní appky.

Články podpory

Pokud si s něčím v klubové platformě eos nevíš rady, zkus najít odpověď tady.

S novou verzí 2023.48 do platformy přidáváme velmi poptávanou funkci vlastních polí. Potřeby klubů se liší a než abychom přidávali pole pro různé údaje, které by jiným spíš překážely, rozhodli jsme se implementovat komplexní a flexibilní řešení vlastních polí. Každý klub nebo organizace si tak může sám uzpůsobit, jaká data si bude v EOS evidovat. Vlastní pole je možné si přidat třeba do formulářů nových registrací nebo do údajů člena. Můžete si definovat, kdo tyto informace vidí a kdo je může (a jestli musí) vyplňovat. Zaměřili jsme se i na ověřování ukládaných dat, jejich historii atp.
V platformě EOS si udržujete všechna aktuální data o členech, které vám pomáhají sami členové aktualizovat. EOS je také automaticky pravidelně upozorňuje, aby své údaje zkontrolovali a potvrdili. Tato data si pak kdykoli můžete vyexportovat pro další potřeby, např. pro žádosti o dotace.
Na systému iOS většinou k problémům s doručováním notifikací nedochází, ale někdy se samozřejmě problém může objevit. Pokud někdo z vašich členů v appce zaznamenal zádrhel s doručováním notifikací, tady se dozvíte pár tipů, jak případně postupovat.
Zaznamenal někdo z vašich členů v mobilní appce problémy s doručováním notifikací? Na systému Android někdy může k problémům dojít a většinou vycházejí přímo z nastavení telefonu. Verzí tohoto systému a výrobců telefonů je opravdu spousta, takže přinášíme přehled, jak případné problémy řešit.
Díky klubové platformě eos si můžete přehledně vést docházku na trénincích, zobrazovat si statistiky pro jednotlivé týmy a také docházku hromadně exportovat.
Klubová platforma umožňuje pod jedním uživatelským účtem spravovat více členů. V praxi je tedy možné fungovat pod svým účtem a mít pod ním napárovaných i několik dětí a jednoduše se mezi nimi přepínat. A to jak ve webové verzi, tak v mobilní aplikaci.
V tomto článku si podrobněji popíšeme práci s událostmi a jak může fungovat celé jejich workflow. Obecné události bez docházky je v EOS možné převádět na jakýkoli jiný druh události. Z obecné události tak teď třeba v mžiku uděláš nominaci. Další užitečnou možností je také chytré kopírování událostí.

Nebuď bafuňář. Udělej si to jednoduché!

Děláte to všechno ručně a je to pořád dokola? Máte z toho nonstop bolehlav? Je 21. století a doba nabízí moderní řešení, jak si ušetřit kupu zbytečné práce.

Nechci být bafuňář