Řešení problémů s notifikacemi – iOS

Na systému iOS většinou k problémům s doručováním notifikací nedochází, ale někdy se samozřejmě problém může objevit. Pokud někdo z vašich členů v appce zaznamenal zádrhel s doručováním notifikací, tady se dozvíte pár tipů, jak případně postupovat.

Test notifikací v appce

Do aplikace jsme přidali nástroj pro test notifikací. Najdete ho na obrazovce svého profilu. Pomocí něho si můžete ověřit, že je váš telefon nastavený správně, popř. nám rovnou odeslat hlášení o problému.

Tipy

Máte-li problém s doručováním push notifikací, postupujte následovně:

  • Jděte do Nastavení iPhone > Oznámení > eos. Ujistěte se, že jsou oznámení povolená a máte zapnuté Okamžité doručování. Také povolte oznámení formou odznaků, bannerů a zvuků.
  • Vypněte a znovu zapněte svůj telefon.
  • Zkontrolujte, jestli nejste připojení k wifi, která blokuje porty, které Apple používá pro push notifikace (zkuste wifi vypnout a přejít na data, ať vidíte, jestli push notifikace začnou fungovat).

Berte prosím na vědomí, že push notifikace jsou zasílány pomocí služby APNS od Apple. Eos nemá vliv na spolehlivost této služby a nemůže řešit žádné problémy s APNS. Případné problémy s push notifikacemi, by mohly být způsobeny službou APNS.

Pokud výše uvedené akce nepomohly vyřešit váš problém, zkuste prosím přeinstalovat naši aplikaci. Popř. jako poslední možnost kontaktujte oddělení podpory Apple.

Nebuď bafuňář. Udělej si to jednoduché!

Děláte to všechno ručně a je to pořád dokola? Máte z toho nonstop bolehlav? Je 21. století a doba nabízí moderní řešení, jak si ušetřit kupu zbytečné práce.

Nechci být bafuňář