Menu

jak na přechod do nové sezony

Když se blíží nová sezona, je i v klubové sekci třeba za tou stávající udělat čáru. Co všechno je potřeba udělat a nastavit a jaké máte možnosti, se dozvíte v tomto článku.

Pro novou sezonu je potřeba vytvořit si především nové týmy a soupisky, případně pro ně také vytvořit události. Dobrá zpráva je, že jsme pro vás některé z těchto procesů automatizovali a také že si vše můžete připravit pro jednotlivé týmy předem, než novou sezonu oficiálně zahájíte. Teprve po její aktivaci se členům vše zobrazí “v novém”. Klubová sekce navíc pamatuje i na případy, kdy chcete zahájit sezonu jen pro vybrané týmy, které třeba přípravu začínají dříve, ale ne rovnou pro celý klub. Některé vaše týmy tak už můžou v eos rozjet sezonu novou, a ostatní ještě bez problému fungovat v té původní.

co znamená nová sezona

Nová sezona v rámci klubové sekce eos přináší ve zkratce následující: 

  • Zdi v Členské sekci jsou čisté – členové na nich najdou nové, aktuální informace a události. Zdi a jakékoli informace z předešlé sezony už neuvidí.
  • Kdokoli z managementu a případně trenéři však ke všemu mají nadále přístup. Sezonami lze “listovat” přímo v Členské sekci a vidět např. příspěvky na zdech, události, nástěnky, docházku a dokumenty z vybrané sezony. Všechny informace jsou také samozřejmě nadále dostupné v části Management. K dispozici je tak kdykoli historie celé vaší klubové sekce.

postup pro zahájení nové sezony

  1. Vytvoření nové sezony
  2. V Nastavení > Sezony si vytvoříme novou sezonu, kterou si pojmenujeme a nastavíme, od kdy do kdy má trvat. Jako aktivní sezonu však ještě necháme tu stávající.

  3. Překopírování týmů
  4. Přejdeme do modulu Týmy a zdi, nahoře se překlikneme do nové sezony a obrazovka nám nabídne možnost překopírovat týmy z nyní aktivní sezony. Máme možnost překopírovat týmy včetně všech běžných členů na soupiskách týmů i včetně všech členů realizačních týmů. A také můžeme vybrat možnost “Rovnou pro tým zahájit novou sezonu“. V takovém případě už pak jen stačí nastavit novou sezonu jako aktivní a členům překopírovaných týmů se rovnou vše začne zobrazovat v nové sezoně. Zahájit novou sezonu pro jednotlivé týmy jinak můžeme kdykoli později samostatně.

  5. Vytvoření událostí
  6. V tuto chvíli už také můžeme pro novou sezonu tvořit všechny druhy událostí a předem si je tak připravit, pokud to potřebujeme. Stačí opět v modulu Události nahoře vybrat novou sezonu a začít tvořit.

  7. Zahájení nové sezony pro týmy
  8. Pokud jsme to neudělali už při kopírování týmů, je potřeba pro jednotlivé týmy novou sezonu zahájit. Přejdeme do modulu Týmy a zdi a v kontextovém menu daného týmu vybereme možnost “Zahájit novou sezonu”.

    Některé týmy však můžeme nechat fungovat ještě v původní sezoně (např. mladší žáky, kteří ještě chtějí komunikovat na původní zdi) a některé už “přepnout” do té nové (např. muže, kteří už zahájili přípravu na další sezonu. Každý člen v Členské sekci tak uvidí své jednotlivé zdi právě pro tu sezonu, ve které tým zrovna funguje, nehledě na to, která sezona je v nastavení vybraná jako aktivní. Členové a trenéři v Členské sekci a vedení klubu v Managementu navíc vidí upozornění, že daný tým ještě funguje v původní sezoně.

  9. Aktivace nové sezony
  10. Jakmile máme vše připraveno, posledním krokem je novou sezonu aktivovat. Přejdeme do Nastavení > Sezony a v kontextovém menu nové sezony vybereme možnost “Nastavit jako aktivní”. V tu chvíli začne v klubové sekci nová sezona pro všechny týmy, pro které jsme ji v Týmech zahájili. Přejeme, ať je pro všechny úspěšná!