Pro novou sezonu je potřeba vytvořit si především nové týmy a soupisky, případně pro ně také vytvořit události. Dobrá zpráva je, že jsme pro vás některé z těchto procesů automatizovali a také že si vše můžete připravit pro jednotlivé týmy předem, než novou sezonu oficiálně zahájíte. Teprve po její aktivaci se členům vše zobrazí “v novém”. Klubová platforma eos navíc pamatuje i na případy, kdy chcete zahájit sezonu jen pro vybrané týmy, které třeba přípravu začínají dříve, ale ne rovnou pro celý klub. Některé vaše týmy tak už můžou v eos rozjet sezonu novou, a ostatní ještě bez problému fungovat v té původní.
co znamená nová sezona
Nová sezona v rámci klubové platformy eos přináší ve zkratce následující:
- Zdi v Členské sekci jsou čisté – členové na nich najdou nové, aktuální informace a události, které pro ně do nové sezony vytvoříte. Zdi a jakékoli informace z předešlé sezony už neuvidí.
- Kdokoli z managementu a případně trenéři (pokud mají alespoň nějaký přístup do Managementu, třeba jen pro čtení do modulu Soupisky apod.) však ke všemu mají nadále přístup. Sezonami lze “listovat” přímo v Členské sekci a vidět např. příspěvky na zdech, události, nástěnky, docházku a dokumenty z vybrané sezony do celé historie. Všechny informace jsou také samozřejmě nadále dostupné v části Management. K dispozici je tak kdykoli historie celé vaší klubové platformy.
postup pro zahájení nové sezony
- Vytvoření nové sezony
- Překopírování týmů
- Vytvoření událostí
- Zahájení nové sezony pro týmy
- Aktivace nové sezony
V Nastavení > Sezony si vytvoříme novou sezonu, kterou si pojmenujeme a nastavíme, od kdy do kdy má trvat. Jako aktivní sezonu však ještě necháme tu stávající.
Přejdeme do modulu Týmy a zdi, nahoře se překlikneme do nové sezony a obrazovka nám nabídne možnost překopírovat týmy z nyní aktivní sezony (případně je tato možnost i pod tlačítkem "Další". Máme možnost překopírovat týmy včetně všech běžných členů na soupiskách týmů i včetně všech členů realizačních týmů. A také můžeme vybrat možnost “Rovnou pro tým zahájit novou sezonu“. V takovém případě už pak jen v Nastavení stačí nastavit novou sezonu jako aktivní a členům překopírovaných týmů se rovnou vše začne zobrazovat v novém. Zahájit novou sezonu pro jednotlivé týmy jinak můžeme kdykoli později samostatně.

V tuto chvíli už také můžeme pro novou sezonu tvořit všechny druhy událostí a předem si je tak připravit, pokud to potřebujeme. Stačí opět v modulu Události nahoře vybrat novou sezonu a začít tvořit.
Pokud jsme to neudělali už při kopírování týmů, je potřeba pro jednotlivé týmy novou sezonu zahájit. Přejdeme do modulu Týmy a zdi a v kontextovém menu daného týmu vybereme možnost “Zahájit novou sezonu”.
Některé týmy však můžeme nechat fungovat ještě v původní sezoně (např. mladší žáky, kteří ještě chtějí komunikovat na původní zdi) a některé už “přepnout” do té nové (např. muže, kteří už zahájili přípravu na další sezonu). Každý člen tak v Členské sekci uvidí své jednotlivé zdi právě pro tu sezonu, ve které tým zrovna funguje. Členové a trenéři v Členské sekci a vedení klubu v Managementu navíc vidí upozornění, že daný tým ještě funguje v původní sezoně.
Jakmile máme vše připraveno, posledním krokem je novou sezonu aktivovat. Přejdeme do Nastavení > Sezony a v kontextovém menu nové sezony vybereme možnost “Nastavit jako aktivní”. V tu chvíli začne v klubové sekci nová sezona pro všechny týmy, pro které jsme ji v Týmech zahájili. Ostatní týmy pojedou ještě v sezoně původní, dokud pro ně tu novou nezahájíme.

Přejeme, ať je nová sezona pro všechny úspěšná!