Klubová platforma eos pro členy a rodiče – jak na to

Náš klub jde s dobou a pořídil klubovou platformu eos. Prý to bude lepší pro všechny. I já jako člen/rodič budu mít všechny informace na jednom místě. Jen se v internetovém prohlížeči nebo v mobilní aplikaci přihlásím a všechno, co se týká mého působení v klubu, tam najdu.

Je to tak! Navíc to není to nic složitého. Pro rychlejší orientaci přinášíme malou nápovědu, ve které si popíšeme, jak platforma funguje a kde co najdeš.

registrace a přihlášení

Úvodnímu procesu se podrobně věnujeme v samostatném článku.

    můj přehled

    No a jsi v členské sekci! Můj přehled je první stránka, na které se po každém přihlášení octneš. Najdeš tady všechny pro tebe důležité informace pohromadě.

    Projdeme to, co by nemuselo být jasné:

    • Zdravotní prohlídka – stav tvé zdravotní prohlídky. Když ji máš propadlou nebo se blíží její vypršení, můžeš přes členskou sekci odevzdat novou. Stačí se prokliknout přes odkaz nebo použít tlačítko pod kalendářem, vybrat datum prohlídky, nahrát sken a odeslat ho na management.
    • Platby – souhrn neuhrazených plateb a plateb po splatnosti. Když se do nich proklikneš, uvidíš své jednotlivé neuhrazené platby se všemi informacemi, které k zaplacení potřebuješ. Každá platba má i svůj QR kód – pokud používáš bankovnictví na svém mobilu, jen kód oskenuješ a všechny údaje o platbě se ti automaticky vyplní. V seznamu Uhrazených plateb si taky můžeš vygenerovat potvrzení o úhradě.
    • Požadavky – tvoje požadavky na management klubu a taky požadavky, které má vedení na tebe. Můžou to být třeba tvoje požadavky na změnu osobních údajů, odevzdání zdravotní prohlídky nebo jakéhokoli jiného dokumentu. 
    • Profil člena – tady najdeš všechny své údaje pohromadě. Ať už jsou to osobní a kontaktní údaje, udělené souhlasy nebo nastavení tvého uživatelského účtu. Vše tady můžeš spravovat. Ikonkou vedle se pak můžeš přepínat mezi více členy – pokud jsi rodič a máš v klubu více dětí.
    • Akce pod kalendářem – tady si můžeš synchronizovat kalendář třeba s kalendářem v mobilu, hromadně se omluvit z tréninků na určité období dopředu, poslat nový požadavek na management atd.
    • Nejpodstatnější část obrazovky zabírá seznam tvých událostí, které se vpravo přehledně zobrazují i v kalendáři. Když jsi na soupisce více týmů, zobrazují se ti tady události, kterých se máš účastnit, ze všech těchto týmů. Můžeš si zobrazit události klidně na rok dopředu a rovnou na ně vyjádřit svou účast. 
    • Ve vrchní liště vidíš zvoneček, do kterého ti chodí všechna důležitá upozornění – notifikace na nové příspěvky na zdech, nové platby, zamítnuté žádosti na management atp. Ty ti chodí i do mobilní aplikace a e-mailu.

    klubová zeď

    Tady najdeš důležitá klubová sdělení a informace. Mají sem přístup úplně všichni členové klubu.

    • Vedení klubu sem přidává příspěvky, na které dostáváš notifikace. K příspěvkům může být připojena i příloha nebo třeba anketa. 
    • Jednotlivé příspěvky můžeš komentovat a vzniká tak pod nimi diskuze.
    • Napravo je další kalendář – protože jsi na Klubové zdi, je to kalendář celoklubových akcí.

    zdi mých týmů

    Fungují podobně jako Klubová zeď. Máš přístup na zdi těch týmů, na jejichž soupisce jsi.

    • Na zdi vidíš nahoře nejbližší událost daného týmu, které se máš účastnit.
    • Můžeš se překliknout i na týmovou nástěnku, kde najdeš důležité informace platné třeba na celý rok.
    • Najdeš tady i dokumenty sdílené s daným týmem.
    • Můžeš se podívat na seznam členů týmu, kde najdeš především kontakty na ostatní.
    • Realizační tým vidíš i pod kalendářem – můžeš si na někoho kliknout a zobrazit si jeho kontakty i tady.
    • Na týmové zdi můžeš na rozdíl od té klubové přidávat i hlavní příspěvky a začít tak nějaké téma.

    další věci

    V menu nalevo pod zdmi týmů vidíš další důležité položky. 

    přihlašovat se na elektronické přihlášky nebo potvrzovat svou účast na nominacích.

    Dokumenty a soubory – když s tebou klub chce sdílet nějaký dokument, najdeš ho tady. Může jít třeba o formulář zdravotní prohlídky nebo jakékoli jiné podklady a soubory, které si tady můžeš jednoduše stáhnout a třeba vytisknout. Taky tu najdeš soubory, které jsou k tvému profilu nahrané – třeba ty tebou odevzdané.

    Členská konta – tady si můžeš prohlížet ta svá, pokud je tvůj klub používá – může to být např. konto pro sběr bonusů za pomoc klubu nebo konto pro dobíjení kreditu na placené tréninky apod.

    E-přihlášky – to jsou události většího charakteru – třeba soustředění nebo letní kemp. Můžeš se tady na ně přihlašovat. Jakmile se přihlásíš a vedení tvou účast schválí nebo zamítne, přijde ti upozornění. Když tě schválí, může se ti rovnou automaticky vygenerovat platba, pokud se za událost něco platí. Ohledně toho ti taky přijde notifikace.

    Nominace – jsou to události, většinou zápasy nebo turnaje, na které jsi byl/a osobně nominován/a. Máš možnost každou nominaci přijmout, nebo odmítnout.

    Pořádání – tady najdeš pozvánky na události, které vedení vytvořilo, když potřebuje s něčím pomoct – třeba s pořádáním zápasu nebo turnaje nebo s čímkoli jiným. Taková událost může být spojena i s nějakou odměnou, kterou za pomoc dostaneš.

    kam dál

    Pokud ti něco nepůjde, kontaktuj správce klubové platformy ve vašem oddílu. Ten ti se vším pomůže nebo se poradí přímo s námi.

    Další konkrétněji zaměřené pomocné články najdete na našem webu.

    Nebuď bafuňář. Udělej si to jednoduché!

    Děláte to všechno ručně a je to pořád dokola? Máte z toho nonstop bolehlav? Je 21. století a doba nabízí moderní řešení, jak si ušetřit kupu zbytečné práce.

    Nechci být bafuňář