2.7.20

16. 9. 2021
Přinášíme možnost sledovat COVID potvrzení vašich členů. Členové/rodiče mohou elektronicky odevzdávat potřebné dokumenty – testy, očkování nebo prodělání nemoci. Systém automaticky hlídá termíny. Všichni mají přehled o tom, kdo se může účastnit tréninků a jiných klubových akcí.

COVID potvrzení

  • obrazovka Můj přehled teď obsahuje novou kartu, která člena informuje o stavu jeho COVID potvrzení
  • rozkliknutím karty může klubu člen/rodič odeslat nové potvrzení (vybírá nejdříve jeho typ – PCR test, antigenní test, očkování nebo prodělání nemoci – možno formou prohlášení) a navíc získává přehled o dříve odevzdaných dokumentech
  • trenéři u svých hráčů (na seznamu členů nebo seznamu účastníků události) vidí stav jejich COVID potvrzení formou speciální ikony (červená/žlutá/zelená)
  • možnost XLS exportu se seznamem účastníků vybrané události s informací o jejich aktuálně platném COVID potvrzení
  • možnost filtrovat si v Managementu členskou databázi dle stavu potvrzení – vedení má přehled o všech potvrzeních v klubu
  • automatické promazávání dokumentů dva měsíce po konci jejich platnosti
  • možnost vypnout sledování COVID potvrzení konkrétním členům
  • celou funkcionalitu lze na přání vypnout

další změny

  • člen vidí na obrazovce detailu své platby tabulku s rozpisem uplatněných slev
  • obrazovka detailu požadavku v Managementu teď zobrazuje i jméno autora požadavku – kdo požadavek vytvořil
  • tlačítko na obnovení dat na obrazovce Přehled v Managementu teď obnovuje i tabulku s Požadavky
  • sjednocení formátování písma u příspěvků a komentářů

Nebuď bafuňář. Udělej si to jednoduché!

Děláte to všechno ručně a je to pořád dokola? Máte z toho nonstop bolehlav? Je 21. století a doba nabízí moderní řešení, jak si ušetřit kupu zbytečné práce.

Nechci být bafuňář