COVID potvrzení
- obrazovka Můj přehled teď obsahuje novou kartu, která člena informuje o stavu jeho COVID potvrzení
- rozkliknutím karty může klubu člen/rodič odeslat nové potvrzení (vybírá nejdříve jeho typ – PCR test, antigenní test, očkování nebo prodělání nemoci – možno formou prohlášení) a navíc získává přehled o dříve odevzdaných dokumentech
- trenéři u svých hráčů (na seznamu členů nebo seznamu účastníků události) vidí stav jejich COVID potvrzení formou speciální ikony (červená/žlutá/zelená)
- možnost XLS exportu se seznamem účastníků vybrané události s informací o jejich aktuálně platném COVID potvrzení
- možnost filtrovat si v Managementu členskou databázi dle stavu potvrzení – vedení má přehled o všech potvrzeních v klubu
- automatické promazávání dokumentů dva měsíce po konci jejich platnosti
- možnost vypnout sledování COVID potvrzení konkrétním členům
- celou funkcionalitu lze na přání vypnout
další změny
- člen vidí na obrazovce detailu své platby tabulku s rozpisem uplatněných slev
- obrazovka detailu požadavku v Managementu teď zobrazuje i jméno autora požadavku – kdo požadavek vytvořil
- tlačítko na obnovení dat na obrazovce Přehled v Managementu teď obnovuje i tabulku s Požadavky
- sjednocení formátování písma u příspěvků a komentářů